WEKO3
アイテム
「学習」に固執する
https://iamas.repo.nii.ac.jp/records/2000332
https://iamas.repo.nii.ac.jp/records/20003326dc051c9-ca1f-4a85-942b-7e74c38d0f0c
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | default_紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2024-07-07 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 「学習」に固執する | |||||
言語 | ja | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Persevere over “Learning” | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
キーワード | ||||||
主題 | Learning, OER, MOOCs, Cybernetics Start Up |
|||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
チェン, ドミニク
× チェン, ドミニク |
|||||
抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | Amidst the on-going shift from “education” to “learning”, university and academic institutions need to discern anew their societal roles. For this purpose, we can refer to practical trends in EdTech and at the same time redefine a robust theoretical basis of social learning from the viewpoint of informational philosophy such as Neo Cybernetics. | |||||
言語 | en | |||||
書誌情報 |
ja : 情報科学芸術大学院大学紀要 en : Journal of Institute of Advanced Media Arts and Sciences 巻 6, p. 25-27, 発行日 2015-03-31 |
|||||
出版者 | ||||||
出版者 | 情報科学芸術大学院大学 | |||||
言語 | ja | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||
収録物識別子 | 1884-9539 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA12465222 | |||||
見出し | ||||||
大見出し | 特集1 いま、大学でまなぶこと | |||||
小見出し | 研究ノート | |||||
言語 | ja |